Firma KRYLE Leszek Jankowski jest firmą rodzinną, która została założona przez Krystynę i Leszka Jankowskich w roku 1998.10.20, nazwa firmy pochodzi od imienia małżonki czyli Krystyny (KRY), (LE) pochodzi od Leszka właściciela firmy.
W związku ze specyfiką i profilem działalności którą prowadzimy, należy zadać pytanie w jaki sposób zdobywaliśmy wiedzę i kwalifikację , króre są niezbędne do prowadzenia tego typu działalności gospodarczej.
Właściciel firmy KRYLE Leszek Jankowski przez wiele lat mieszkając wraz z rodziną poza granicami kraju i pracując w Stuttgarcie w firmie ROLAND PFLEGER zdobywał wiedzę odnośnie obsługi ogrzewań firm WEBASTO jak również EBERSPAECHER .
Zajmował się również obsługą klienta od strony tachografów w pełnym zakresie ,zdobywał również uprawnienia do obsługi pojazdów od strony układów powietrznych,pneumatycznych, obsługę wind hydraulicznych .naprawy układów hamulcowych, sprzęgieł, skrzyń biegów,remontów kapitalnych silników wysokoprężnych, ogólnie mówiąc zdobył ogromną wiedzę odnośnie pracy przy pojazdach użytkowych, osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Po powrocie do kraju pojawiła się koncepcja pracy we własnej firmie, umiejętności i uprawnienia zdobyte za granicą były jednak nie wystarczające w naszym kraju,więc aby uzyskać uprawnienia do prowadzenia takiej firmy należało się uczyć zdać szereg egzaminów, państwowych np.z metrologii odnośnie legalizacji i sprawdzania tachografów analogowych, jak również w późniejszym czasie zdać trudne egzaminy państwowe odnośnie kalibracji, sprawdzeń, instalacji i naprawy tachografów cyfrowych.
Oczywiście starania poszły również w kierunku uzyskania autoryzacji takich firm jak EBERSPAECHER czy WEBASTO które są producentami ogrzewań niezależnych od pracy silnika (wodnych i powietrznych) jak również obsługą klimatyzacji samochodowych.
Pragnę dodać ,że do dnia dzisiejszego ściśle współpracujemy z firmami zachodnimi, również szkolenia i uprawnienia oraz niezbędną fachową wiedzę zdobywamy w tych firmach.
Mimo że posiadaliśmy ogromne doświadczenie i wiedzę początek naszej działalności nie był dobry , brak klientów ,nowa firma , klienci podchodzili z ostrożnością do oferowanych usług przez naszą firmę. Jednak mijający czas pokazał i nauczył nas, że tylko dobrą, rzetelną pracą uzyskamy sukces, czyli przedewszystkim naszym zadaniem było i jest aby klient był zadowolony z naszej obsługi, zawsze jest to naczelnym zadaniem całej załogi firmy..
KRYLE
Leszek Jankowski.